کتاب “مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاه در تعالی کسب و کار” کتابی است که به عنوان مرجع ” دانش مسئولیت اجتماعی” در کشور از آن استفاده می شود. این کتاب را مدیران در سطوح ارشد کشوری و مدیران بنگاههای پیشتاز و متعالی تهیه و بهره برداری نموده اند. بسیاری از اساتید دانشگاه و مشاوران مدیریت جهت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی از این کتاب بهره مند شده اند. تعداد زیادی از همایش های در سطح ملی و بین المللی با بهره برداری از اطلاعات و مطالب این کتاب راه اندازی شدند، بسیاری از مدیران و شرکتهای داخلی از مطالب و داستانهای موفق شرکتهای پیشتاز جهانی و مدل های معرفی شده در این کتاب جهت تعالی سازمانی و ارتقاء مسئولیت اجتماعی سازمان خود بهره مند شده اند. تعداد زیادی از ارزیابان و ممیزان جهت ارزیابی های دقیق و موثر شرکتها از بخش هفتم این کتاب در زمان ارزیابی ها بهره مند شده اند.
برخی دیگر از مزایای کتاب:
* این کتاب شما را از صرف هزینههای ریالی و زمانی مختلف، جهت خرید و مطالعه بسیاری از کتب و مقالات مرتبط بینیاز مینماید و تنها کتاب موجود در بازار است که علاوه بر معرفی مسئولیت اجتماعی، سیستمها و زمینههای مختلف مرتبط را معرفی نموده است و به ارائه تجربیات موفق شرکتهای بزرگ دنیا پرداخته است. این کتاب می تواند به عنوان “مرجع CSR” استفاده گردد.
* در این کتاب تعاریف و نظرات دانشمندان، همچنین ساختار سازمانی و مدلهای شرکتهای برتر دنیا جهت کمک به استقرار و توسعه CSR در سازمانها ارائه شده است.
* ارائه تصویر روشنی از وضعیت ،آمار و ارقام موضوعات مختلف مسائل اجتماعی در کشور و جهان از قبیل فقر، کودکان کار، سالمندان، تغذیه، اعتیاد، آموزش، محیط زیست، جنگل، اقیانوس، حیات وحش، کشاورزی، آلاینده های محیط زیست، بازیافت، ضایعات، مدیریت انرژی و بسیاری مطالب کاربردی دیگر که میتواند در اولویتبندی و بودجهریزی پروژههای سازمانها، به مدیران کمک نموده تا بهترین زمینه را جهت ارتقای جامعه و برند خود انتخاب نمایند
* ارائه مدلها، روشها، فرمولها، چک لیستها و استانداردهای مرتبط با زمینه های مختلف ممیزی که در خودارزیابیها و ممیزیهای داخلی جهت ارزیابان و ممیزان سازمان مفید و کاربردی است.
فهرست مطالب کتاب:
فصل اول: پایداری
مفهوم پایداری-اصول پایداری-تداوم پایداری محیط زیست-تعادل-برابری بین نسلی و درون نسلی تعادل پایدار-حالت پایدار-اکوسیستم پایدار انرژی پایدار-محصول بهینه پایدار-برداشت پایدار-حداکثّرمحصول پایدار- کشاورزی-آگرو اکوسیستم- انتخاب طبیعی-طرحهای سبز-ذخیرهگاه طبیعت-حاصلخیزی خاک-پایدار کردن خاک-خاک سپهر-جمعیت-گونه- -انقلاب سبز-مفهوم توسعه پایدار از منظر اصل پنجاهم قانون اساسی-پایداری و مدیریت جنگل- جنگلداری جدید-جنگلبری مرگ جنگل-اکوسیستم پایدار جنگل-زیستگاه- بهرهبرداری چند منظوره-اکوسیستم جنگلی پایدار-جمعیت بهینه پایدار-تاثیرهای جهانی و ناحیهای مدیریت حیات وحش-محیط وحش-وضعیت حیوانات در سرتاسر جهان-تضاد در مدیریت وحش-محیط زیست شهری-جنگلداری-کمربند سبز- باغشهر-حیات شهری-مقر و موقعیت-افول مقر، افول شهر-برنامهریزی شهری و محیطزیست-پایداری و مدیریت آب-اقیانوس و پایداری-زنجیرههای غذایی اقیانوس-پایداری و مدیریت شیلات-اشکالات مدیریت شیلات-پايداري و دین-نظرات نویسندگانی چون(Bilmes) Byford) (simmons) (Black) (Boldaing) (Toynbee) (Bruhn) (Rudelf Bahro) (Mother) پایداری و مدیریت اسلامی-شاخص بهره وری سبز و قانون لاضرر-شاخص تعادل-شاخص عدالت و برابری-شاخص آگاهی-مسئول حفظ پايداري و نظم در دوران ايران باستان- شرکت TOYOTA-به دنبال پايداري در سه ناحيه -R&D- نوآوري براي حركت پايدار -به دنبال ساخت پايدار – مدل توسعه پايدار شركت تويوتا-پرورش و توجيه يك جامعه پايدار -شركت SHELL-گروه هواپیمایی Air France-KLM-شاخصهای زیستمحیطی گروه Air France-KLM -مبارزه در برابر تغيير آب وهوا-حداقل كردن تاثيرات محيطي زندگي خود-ايجاد ارتباط پايدار با مشتريان خود-ارتقاي سياست منابع انساني مسئول-محركي براي توسعه منطقهاي-گروه VOLKS WAGEN -چالشهاي فلوكس
فصل دوم: مسئوليّت اجتماعي
مسئوليّت-مسئوليّت اجتماعي بنگاهCSR – مايكل پورتر-تد ترنر-ايوانزوبرگمن-سرتو و گراف- كنت هاتن-CIPD-EFQM-ISO26000-هفت موضوع اساسی در استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ –شفافيّت-استاندارد بین المللیGRI–مدل پاناسونیک–پاسخگويي اجتماعي و حاکميت شرکتي-هفت موضوع اصلی مسئولیّت اجتماعی-SRI -مسئوليت اجتماعي شركتي و مزاياي آن-مزاياي تجاري مسئوليت اجتماعي شركتي-نقشCSR در توسعه کسب و کار بنگاه و ارتقاء سطح برند-نقش CSR در سودآوری سازمان -نقش و جایگاه منابع انسانی در مسئولیّت اجتماعی بنگاه-KONICA MINOLTA- چه ریسکهای در هماهنگیهای منابع انسانی با CSR وجود دارد-CSR در رکود کسب و کار-کاهش اثرات محیطی کسب و کار- مدیریّت مسئولیّت اجتماعی- مدل مسئولیّت اجتماعی دیویس- مبانی فلسفی دیدگاههای مسئولیّت اجتماعی- دیدگاه کلاسیک-دیدگاه عمومی- دلايل موافقت نسبت به مشاركت اجتماعي-دلايل مخالفت با مشاركت اجتماعي- مدل تعاملی سازمان و جامعه-مقایسه مسئولیّت اجتماعی با پاسخگویی اجتماعی-بازاریابی اجتماعی- بازاریابی سبز-مدیریت اخلاقیات–اخلاق- اخلاق کار-دو زمینه عمل گسترده اخلاق کار-عقاید غلط درباره اخلاق کار-مدیریت اخلاق-برنامههای مدیریت اخلاق-خط مشیها-مثالهایی از معضلات پیچیده اخلاقی-دوراهیهای اخلاقی-سطح اجتماعي-سطح قانوني-سطح سازماني- سطح فردي-مدیریت اخلاق در محیط کار چه فوایدی داشته است-استاندارد SA8000– الــزامات SA8000 از ديد گوبلز و جانکر–استاندارد AA1000-مديريت ريسك مسئولیّت–ریسکهای خاص مسئولیّت-NISSANدر مدل ارائه شده-اهداف بلند مدت کاهش Co2- TOYOTA فلسفه زيستمحيطي-ساختار و سازماندهي مسئوليتهاي اجتماعي شركت تويوتا- كميته مسئوليت اجتماعي شركت تويوتا- VOLKSWAGON-مدل مديريت مسئوليت اجتماعي- شاخص های شرکت فولوکس واگن در راستای مدیریت مسئولیّت اجتماعی-مدل مسئوليت اجتماعي شركت-BMW–SAMSUNG -ساختار سازمانی کمیته CSR-مدل مدیریت اخلاقیات شرکت سامسونگ- China Mobile -France Telecom-GE-ماتریس شهروندی شرکت جنرال الکتریک-شاخص های مسئولیت اجتماعی درشرکت جنرال الکتریک-JOHNSON & JOHNSON-HYUNDAI-مقایسه شاخص های هفده خودرو ساز برتر جهانی- COCA COLA-MERCEDES BENZ- هواپیمایی KLM
فصل سوم: محیطزیست
مديريت محيط زيست-اخلاقزمین-اخلاق زیستمحیطی-زمینشناسی زیستمحیطی-پیامد زیستمحیطی-حقوق زیستمحیطی-وحدت زیستمحیطی-توجیه منفعت طلبانه برای حفاظت از طبیعت-انقراض جهانی-گرمایش جهانی-هواسپهر (اتمسفر)-زیست سپهر(بیوسفر)-اقلیم-تغییر اقلیمی- محیطزیست–مسئله مربوط به محيط زيست براي شركت TOYOTA-وقتي كه تويوتا اتومبيل هيبريدي پريوس خود را در آمريكا عرضه كرد، همه اهالي ديترويت خنديدند.-اهداف، نتايج و اهداف جديد كاهش انتشار گاز CO2 در شركت تويوتا-مسائل زيستمحيطي شركتRENAULT-سیاست محیط زیست رنو بر اساس-محافظ محیط زیست-اقتصادی در مصرف سوخت-بازیافت-رنو پیشتازی خود را در زمینه مدیریت چرخه حیات اثبات میکند-برنامه ECO² رنو-کارخانههای دارای گواهینامه ISO14001 -رانندگی به سبک ECO² -ساختن آینده-شرکت DELL -مسیر استقرار و بهبود سیستمهای مدیریت زیستمحیطی شرکت DELL طی شانزده سال-شاخص های زیست محیطی شرکت دل-شرکت SAMSUNG-پایش مصرف آب در سامسونگ
فصل چهارم : آلایندههای محیطزیست
آلاینده-آلودگی- آلایندههای اولیه-آلایندههای ثانویه-آلودگی گرمایی-مدیریت جامع آفات-مدیریت جامع ضایعات-جزیره حرارتی-تأثیر جزیرهای حرارت شهر-تأثیر گلخانهای-کانونهای فرّار-وارونگی هواسپهر-باران اسیدی- باران اسیدی- كیفیت محیطزیست- باكتریهای كادمیم-محیط زیست و امنیت هانــی-ژئوپلتیک- مفهوم منابع طبیعی کاربردی در ژئوپلتیک-منابع طبیعی به دو دسته طبقه بندی میشوند-مهمترین موضوعات زیستمحیطی جهانی-مدیریت ضایعاتIWM- محیط زیست و تحولات جهانی آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامتی انسانها- منابع طبیعی آلایندهها- اثرات روی سلامتی-آلوده كنندههاي هوا-Troposphere- Stratosphere-Mesosphere-Ionosphere-Exosphere-CO- NOx- HC- Sox-CO -چهار نظريه جهت كنترل آلودگي حاصل از اتومبيلها مد نظر است- دو روش براي اندازه گيري CO -آلایندههای آب- بيش از يك ميليارد نفر از عدم دسترسي به آب بهداشتي رنج می برند-حفاظت آب-مصارف خانگی – مصارف صنعتی وتولیدی- انواع فاضلاب-فاضلاب خانگي- فاضلاب صنعتي-تخریب بر اثر کشاورزی-آلودگی صوتی-آلودگی صوتی درشهر- آلودگی خاک-منتبع آلودگی خاک-آلودگي كشاورزي-آلودگي نفتي- آلودگي راديواكتيو- پسماند- تعریف مدیریت پسماند- اهمیت مدیریت پسماند-بررسی مديريت پسماندهای شهری در ايران- كاهش توليد پسماند از مبداء-جمعآوری و حمل و نقل- (Recycle)-مدل بازیافتNOKIA-(disposal)-(Landfill)- كمپوست-زباله سوز (INCINERATOR)-نقطات بسیار آلوده در کره زمین-مدل مدیریت زیست محیطی در شرکت NISSAN-شاخصهای زیستمحیطی در شرکت SAMSUNG -سایر شاخصهای آلاینده هوا-روند تلاش شرکت SHELL در کنترل آلایندهها-مقایسه شاخصهای آلایندگی شرکتهای اتومبیلسازی- GE- China Mobile -FranceTelecom-ماتریس شهروندی شرکت جنرال الکتریک-شاخص های مسئولیت اجتماعی درشرکت جنرال الکتریک-JOHNSON & JOHNSON-HYUNDAI- شاخص های ۱۷ خودرو ساز – COCA COLA-MERCEDES BENZ- هواپیمایی KLM-
فصل پنجم: مدیریت انرژی
تعریف انرژی-مدیریت جامع انرژی-انرژی پتانسیل- انرژی جنبشی- انرژیهای جایگزین-سوختهای فسیلی-قانون اول ترمودینامیک-قانون دوم ترمودینامیک-راه نرم-راه سخت-انرژی آب -انرژی هستهای-انرژی حرارتی- تبدیل گرمایی اقیانوس-سیستم انرژی خورشیدی غیرفعال-گاز طبیعی-حفاظت-بحران انرژی در یونان و روم باستان-حفاظت انرژی، افزایش کارایی و تولید مضاعف-راه سخت در مقابل راه نرم-تعریف لوینز چندین مشخصه دارند-انرژی برای آینده-مدیریت جامع انرژی- مديريت انرژي-انرژی تجدید شونده-انرژی تجدید ناشونده-منبع تجدید ناشونده-آیا آنقدر انرژی هست که بتوان از عهده تامین آن برآمد؟-استانداردISO 50001-استاندارد EN16001- تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- ساخت تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- بيل وايل سلطان انرژي سبز در گوگل است….-مديريت تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- دفع تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- اهداف تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- تكنولوژي اطلاعاتي- پايدار چه ارتباطي با هر فرد در سازمان دارد؟ – هرمن ميلر سازنده مبلمان و لوازم خانگي -چگونه ميتوانم مركز دادههاي خود را به صورت كارا ايجاد كنم؟ -چگونه اين پايداري مي تواند به شركت ها كمك كند؟-چگونه ميتوانم صورت حساب انرژي خود را پايين بياورم؟-چگونه مي توانيم مصرف برق را روي ميز كار پايين بياورم؟-آيا دولت مرا مجبور مي كند از برنامه سازگاري محيطي استفاده كنم؟- چگونه مي توانيم تجهيزات اطلاعاتي را بازيافت كنم؟-شركتهاي دل و سوني محصولات را به طور مجاني پس ميگيرند
-رايانه های قدیمی دشمن محیط زیست- کمک تولید کنندگان-فوجيتسو و ارائه سرويس Green IT- طراحی ساختمان- ساختمان سبز- حمل و نقل سبز- سيستم اتوبوس راني ابتكاري كوريتيبا(BRT)- انرژي از طريق اثر بخشي انرژي- ساخت برق از هيدروژن و اكسيژن و چگونگي كارايي آن- استفاده از صدها سلول سوختي فردي براي ايجاد يك ساختار سلول سوختي- ديزل سبز-شيمي سبز -ميكروبها، كارخانه هاي كوچك و بسيار قدرتمندي هستند. هيدروژن به عنوان انرژي-انرژی خورشیدی- نیروگاه دریافت کننده مرکزی(Power Tower) نیروگاه دیش استرلینگ(Dish Stirling)-خورشید و گرمایش فضای داخلی ساختمانها-پدیده فتوولتائیک-انرژی زیست توده-وضعیت فعلی بهره برداری از زیست توده در جهان-انرژي زمين گرمايي-شرکت TOYOTA-كاهش توليد نفت و رسيدن به اوج – كاهش دياكسيدكربن و فشار جهاني براي كمتر استفاده كردن از مواد انتشار دهنده دياكسيدكربن-رانندگي كامل با لرزش و سر وصدا كاري كمتر-سلول سوختي-هيدروژن براي عرضه انرژي تميز اُلترا ايده آل میباشد.-تست خودرو ازاوزاكا به توكيو-تكنولوژي مديريت انرژي تويوتا براي بازده و كارايي بالاتر -تكنولوژي سلول سوختي ميتواند جهان فردا را كامل كند و آينده وسايط نقليه رانيز تغییر دهد -شركت LG-استراتژی بوم آرایی LG-بوم آرایی-مدیریت مواد زیان آور-طبقه بندی زیست محیطی-فعّالیّتهای صرفهجویی در انرژی و کاهش گازهای گلخانهای-توسعه فنآوری مرتبط با انرژی تجدید پذیر-بخش تجارت تجهیزات دیجیتال در چند سال گذشته پرفروشترین زمینه بازار دستگاههای تهویه -شرکت SAMSUNG–کنترل و پایش مصرف انرژی در شرکت سامسونگ طی سه دوره-شرکت VOLKSWAGEN–پایش و کنترل مصرف انرژی در شرکت فولوکس واگن طی سه دوره-شرکت COCA COLA–پایش و کنترل شاخصهای انرژی در شرکت کوکا کولا
فصل ششم : فقرا،کودکان،سالمندانو…
فقر-روشهاي اندازهگيري فقر- وسعت فقر-خط فقر در ايران-وضعیت فقر در جهان- تحليلي از الگوهاي فقر-اجراي يك سياست كاهش در فقر- توصيههاي بانك جهاني در مورد مبارزه با فقر- توصیه های اسلامی فقر زدایی-نشناختن اولويتها-اهمیت جمعيت، کشاورزی و غذا در میزان فقر-تقاضای غذا- تقاضای سرانه – فقر در بنگلادش-قحطی در برزیل- منابع غذا- محصولات کشاورزی- دام- ذخایر غذایی جهان- معیارهای مهیایی غذا- محدودیتهای تولید غذا-راههای افزایش ذخایر غذا-WFP- اهداف برنامه غذایی جهان-معضل افزایش جمعیت- چند نفر تا کنون روی زمین زندگی کردهاند؟ روند آینده جمعیت- نسبت سن وابستگی- امید به زندگی-کودکان-تعریف سازمان ملل متحد از کودکان خیابانی- تعريف سازمان بهزیستی کشور از کودکان خیابانی- آمارها- آسیا- افریقا- امریکای لاتین- اروپا و امریکای شمالی- روسیه- ایالات متحده- در ایران- تحقیقات در مورد کودکان خیابانی ایران- کودکان کار- قوانین مربوط به کار کودکان در ایران و جهان- فعالیتهای جهانی برای کودکان خیابانیWHO- فقر و گسترش بیماریهای عفونی-ایدز- تغذیه سالم- چاقی- سالمندان- آمار سالمندان در جهان- سالمندان در سوئد- نتایج -سالمندان در ژاپن- سالمندان در ايران- آمار سالخوردگان در ایران- اعتیاد-اعتیاد در محیطهای کاری- اعتیاد در بین زنان- معلولان-معلولیت و انواع آن-اشتغال و معلولیت-ورزش-UNESCO فقر آموزشی- افت تحصیلی- وضعیت بیسوادی در ایران- شركت SONY-پروژه شركت سوني در آفريقاي جنوبي به منظور توسعه سوادآموزی و ارتقاء دانش-شرکت HYUNDAI-
فصل هفتم: ارزیابی و ممیزی
ارزیابی پیامدهای زیستمحیطی- مخاطره زیستمحیطی- ارزیابی ریسک مخاطره- اندازهگیری مقدار آلودگی- آثار عمومی آلایندهها- تأثیر آلایندهها بر حیات وحش-اقتصاد زیستمحیطی- مسائل اقتصاد زیستمحیطی- محاسبه هزینههای خطر آلودگی-تعیین مخاطره- مهار آلایندهها- ارزش کالای عمومی- ظرافیت زیستمحیطی- حسابرسي اجتماعي- EFQM – استاندارد ISO 19011- استاندارد OHSAS18000– انواع ارزيابي ريسك-ضریب یا میزان وفور حادثه- ضریب شدت حادثه- ضریب شیوع حادثه- ضریب شدت تکرار حادثه- Accident Rate– نمونه فرم مقررات بهداشتي كارخانجات-استاندارد ISO14000– برخی از مفاهیم و تعاریف مطرح در این استاندارد-خطمشي زيستمحيطي-هدف كلان محيطزيست-هدف خرد زيستمحيطي- پيامد زيستمحيطي- خط مشي زيستمحيطي- ارزيابي زيستمحيطي پروژهها- سیستم چرخه حیات صنعتی-چارچوب ارزيابي ريسك اكولوژيكي- ارزيابي زيستمحيطي در امريكا-فرايند ارزيابي زيست محيطي در انگلستان-ارزيابي زيستمحيطي در چين-فرايند ارزيابي زيستمحيطي ژاپن- فرايند ارزيابي زيست محيطي در ايران-انواع مختلف پروژهها و اثرات آنها بر محیط زیست –مميزي انرژي- شاخص مصرف انرژي- انواع(سطوح) مميزي انرژي- خلاصه مراحل انجام مميزي انرژي– مميزي انرژي ساختمان- آيين نامه ها و رويههاي مصرف انرژي درصنايع–HACCP -غذا یکی از لذتهای بزرگ زندگی است، اما-روشهای حل معضلات اخلاقی- لیست سوالات کلیدی-چک لیست ممیزی اخلاقی- شرکت SONY -سيستم مميزي زيستمحيطي گروه سوني- مدل مميزي CSRدر شركت SIEMENS –شرکت HYUNDAI–
ارائه تجربیات موفق، شاخص ها و مدلهای شرکتهای پیشرو:
مراکز توزیع و پخش:
فروشگاه و نمایشگاه کتاب مرکز آموزش مدیریت دولتی
فروشگاه و نمایشگاه کتاب سازمان مدیریت صنعتی
فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات جامعه شناسان
فروشگاه و نمایشگاه کتاب مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران
فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات اقلیم مهر( ۰۹۱۲۲۵۳۷۳۱۶)
– هزینه ارسال، بر اساس روش درخواستی از طرف متقاضیان محترم، محاسبه می گردد.
– خرید سازمانی و گروهی دارای تخفیف می باشد.
گريفين و بارني مسئوليت اجتماعي را چنين تعريف مي كنند:»مسئوليت اجتماعي، مجموعه وظايف و تعهداتي است كه سازمان بايستي در جهت حفظ، مراقبت و كمك به جامعه اي كه در آن فعاليت مي كند، انجام دهد (فلمينگ،(۲۰۰۲٫
فرنچ و ساورد نيز در كتاب «مديريت تحول در سازمان» درخصوص مسئوليت اجتماعي مي نويسند:
مسئوليت اجتماعي سازمان، وظيفه اي است برعهده موسسات خصوصي، به اين معنا كه تاثير سوءبر زندگي اجتماعي كه در آن كار مي كنند، نگذارند. ميزان اين وظيفه عموماً مشتمل است بر وظايفي چون: آلوده نكردن، تبعيض قائل نشدن دراستخدام، نپرداختن به فعاليتهاي غيراخلاقي و مطلع كردن مصرف كننده از كيفيت محصولات. همچنين وظيفه اي است مبتني بر مشاركت مثبت در زندگي افراد جامعه (فلمينگ،۲۰۰۲ ).
کارل براین باور است که مدیران یک سازمان تجاری، چهار مسئولیت اقتصادی، حقوقی، اخلاقی و فداکاری کردن دارند. کارل این چهار مسئولیت را به ترتیب اولویت فهرست می کند (نمودار ۱) و بر این باور است که مسئولیت اخلاقی و فداکاری امروز ممکن است در آینده به ترتیب به مسئولیتهای حقوقی و اخلاقـی تبدیل شوند. هم فریدمن و هم کارل مـدعیاند که با توجه به اثر مسئولیتهای اجتماعی بر سود شرکت، نظریه خود را ساخته و مطرح کردهاند. فریدمن میگوید: اقدامات از نظر اجتماعی مسئولانه، به کارایی شرکت آسیب میرساند.
کارل باور دارد که بی توجهی به مسئولیتهای اجتماعی موجب افزایش دخالت دولت و در نتیجه کاهش کارایی میشود. اگر شرکت داوطلبانه به برخی مسئولیتهای اجتماعی و اخلاقی خود عمل کند، میتواند به سود مورد نظر خود دست یابد (اعرابی & ایزدی, ۱۳۸۴)