همین الان از لینک زیر خرید کنید………..

https://www.payping.ir/d/8zhg

کتاب “مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاه در تعالی کسب و کار” کتابی است که به عنوان مرجع ” دانش مسئولیت اجتماعی” در کشور از آن استفاده می شود. این کتاب را مدیران در سطوح  ارشد کشوری و مدیران بنگاههای پیشتاز و متعالی تهیه و بهره برداری نموده اند. بسیاری از اساتید دانشگاه و مشاوران مدیریت جهت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی از این کتاب بهره مند شده اند. تعداد زیادی از همایش های در سطح ملی و بین المللی با بهره برداری از اطلاعات و مطالب این کتاب راه اندازی شدند، بسیاری از مدیران و شرکتهای داخلی از مطالب و داستانهای موفق شرکتهای پیشتاز جهانی و مدل های معرفی شده در این کتاب جهت تعالی سازمانی و ارتقاء مسئولیت اجتماعی سازمان خود بهره مند شده اند. تعداد زیادی از ارزیابان و ممیزان جهت ارزیابی های دقیق و موثر شرکتها از بخش هفتم این کتاب در زمان ارزیابی ها بهره مند شده اند.

برخی دیگر از مزایای کتاب:

* این کتاب شما را از صرف هزینه­های ریالی و زمانی مختلف، جهت خرید و مطالعه بسیاری از کتب و مقالات مرتبط بی­نیاز می­نماید و تنها کتاب موجود در بازار است که علاوه بر معرفی مسئولیت اجتماعی، سیستم­ها و زمینه­های مختلف مرتبط را معرفی نموده است و به ارائه تجربیات موفق شرکت­های بزرگ دنیا پرداخته است. این کتاب می تواند به عنوان “مرجع CSR” استفاده گردد.

* در این کتاب تعاریف و نظرات دانشمندان، همچنین ساختار سازمانی و مدل­های شرکت­های برتر دنیا جهت کمک به استقرار و توسعه CSR در سازمانها ارائه شده است.

* ارائه تصویر روشنی از وضعیت ،آمار و ارقام موضوعات مختلف مسائل اجتماعی در کشور و جهان از قبیل فقر، کودکان کار، سالمندان، تغذیه، اعتیاد، آموزش، محیط زیست، جنگل، اقیانوس، حیات وحش، کشاورزی، آلاینده های محیط زیست، بازیافت، ضایعات، مدیریت انرژی و بسیاری مطالب کاربردی دیگر که می­تواند در اولویت­بندی و بودجه­ریزی پروژه­های سازمان­ها، به مدیران کمک نموده تا بهترین زمینه را جهت ارتقای جامعه و برند خود انتخاب نمایند

* ارائه مدل­ها، روش­ها، فرمول­ها، چک لیست­ها و استانداردهای مرتبط با زمینه­ های مختلف ممیزی که در خودارزیابی­ها و ممیزی­های داخلی جهت ارزیابان و ممیزان سازمان مفید و کاربردی است.

فهرست مطالب کتاب:

فصل اول: پایداری

مفهوم پایداری-اصول پایداری-تداوم پایداری محیط زیست-تعادل-برابری بین نسلی و درون نسلی تعادل پایدار-حالت پایدار-اکوسیستم پایدار انرژی پایدار-محصول بهینه پایدار-برداشت پایدار-حداکثّرمحصول پایدار- کشاورزی-آگرو اکوسیستم- انتخاب طبیعی-طرح­های سبز-ذخیره­گاه طبیعت-حاصلخیزی خاک-پایدار کردن خاک-خاک سپهر-جمعیت-گونه- -انقلاب سبز-مفهوم توسعه پایدار از منظر اصل پنجاهم قانون اساسی-پایداری و مدیریت جنگل- جنگل­داری جدید-جنگل­بری مرگ جنگل-اکوسیستم پایدار جنگل-زیستگاه- بهره­برداری چند منظوره-اکوسیستم جنگلی پایدار-جمعیت بهینه پایدار-تاثیرهای جهانی و ناحیه­ای مدیریت حیات وحش-محیط­ وحش-وضعیت حیوانات در سرتاسر جهان-تضاد در مدیریت وحش-محیط زیست شهری-جنگل­داری-کمربند سبز- باغ­شهر-حیات شهری-مقر و موقعیت-افول مقر، افول شهر-برنامه­ریزی شهری و محیط­زیست-پایداری و مدیریت آب-اقیانوس و پایداری-زنجیره­های غذایی اقیانوس-پایداری و مدیریت شیلات-اشکالات مدیریت شیلات-پايداري و دین-نظرات نویسندگانی چون(Bilmes) Byford) (simmons) (Black) (Boldaing) (Toynbee) (Bruhn) (Rudelf Bahro) (Mother) پایداری و مدیریت اسلامی-شاخص بهره وری سبز و قانون لاضرر-شاخص تعادل-شاخص عدالت و برابری-شاخص آگاهی-مسئول حفظ پايداري و نظم در دوران ايران باستان- شرکت TOYOTA-به دنبال پايداري در سه ناحيه -R&D- نوآوري براي حركت پايدار -به دنبال ساخت پايدار – مدل توسعه پايدار شركت تويوتا-پرورش و توجيه يك جامعه پايدار -شركت SHELL-گروه هواپیمایی Air France-KLM-شاخص­های زیست­محیطی گروه Air France-KLM -مبارزه در برابر تغيير آب وهوا-حداقل كردن تاثيرات محيطي زندگي خود-ايجاد ارتباط پايدار با مشتريان خود-ارتقاي سياست منابع انساني مسئول-محركي براي توسعه منطقه­اي-گروه VOLKS WAGEN -چالش­هاي فلوكس

فصل دوم: مسئوليّت اجتماعي

مسئوليّت-مسئوليّت اجتماعي بنگاهCSR – مايكل پورتر-تد ترنر-ايوانزوبرگمن-سرتو و گراف- كنت هاتن-CIPD-EFQM-ISO26000-هفت موضوع اساسی در استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ –شفافيّت-استاندارد بین المللیGRIمدل پاناسونیکپاسخگويي اجتماعي و حاکميت شرکتي-هفت موضوع اصلی مسئولیّت اجتماعی-SRI -مسئوليت اجتماعي شركتي و مزاياي آن-مزاياي تجاري مسئوليت اجتماعي شركتي-نقشCSR در توسعه کسب و کار بنگاه و ارتقاء سطح برند-نقش CSR در سودآوری سازمان -نقش و جایگاه منابع انسانی در مسئولیّت اجتماعی بنگاه-KONICA MINOLTA- چه ریسک­های در هماهنگی­های منابع انسانی با CSR وجود دارد-CSR در رکود کسب و کار-کاهش اثرات محیطی کسب و کار- مدیریّت مسئولیّت اجتماعی- مدل مسئولیّت اجتماعی دیویس- مبانی فلسفی دیدگاه­های مسئولیّت اجتماعی- دیدگاه کلاسیک-دیدگاه عمومی- دلايل موافقت نسبت به مشاركت اجتماعي-دلايل مخالفت با مشاركت اجتماعي- مدل تعاملی سازمان و جامعه-مقایسه مسئولیّت اجتماعی با پاسخگویی اجتماعی-بازاریابی اجتماعی- بازاریابی سبز-مدیریت اخلاقیاتاخلاق- اخلاق کار-دو زمینه عمل گسترده اخلاق کار-عقاید غلط درباره اخلاق کار-مدیریت اخلاق-برنامه­های مدیریت اخلاق-خط مشی­ها-مثالهایی از معضلات پیچیده اخلاقی-دوراهی‌های اخلاقی-سطح اجتماعي-سطح قانوني-سطح سازماني- سطح فردي-مدیریت اخلاق در محیط کار چه فوایدی داشته است-استاندارد SA8000الــزامات SA8000 از ديد گوبلز و جانکراستاندارد AA1000-مديريت ريسك مسئولیّتریسک­های خاص مسئولیّت-NISSANدر مدل ارائه شده-اهداف بلند مدت کاهش Co2- TOYOTA فلسفه زيست­محيطي-ساختار و سازماندهي مسئوليت­هاي اجتماعي شركت تويوتا- كميته مسئوليت اجتماعي شركت تويوتا- VOLKSWAGON-مدل مديريت مسئوليت اجتماعي- شاخص های شرکت فولوکس واگن در راستای مدیریت مسئولیّت اجتماعی-مدل مسئوليت اجتماعي شركت-BMWSAMSUNG -ساختار سازمانی کمیته CSR-مدل مدیریت اخلاقیات شرکت سامسونگ- China Mobile -France Telecom-GE-ماتریس شهروندی شرکت جنرال الکتریک-شاخص های مسئولیت اجتماعی درشرکت جنرال الکتریک-JOHNSON & JOHNSON-HYUNDAI-مقایسه شاخص های هفده خودرو ساز برتر جهانی- COCA COLA-MERCEDES BENZ- هواپیمایی KLM

فصل سوم: محیط­زیست

مديريت محيط­ زيست-اخلاق­زمین-اخلاق زیست­محیطی-زمین­شناسی زیست­محیطی-پیامد زیست­محیطی-حقوق زیست­محیطی-وحدت زیست­محیطی-توجیه منفعت طلبانه برای حفاظت از طبیعت-انقراض جهانی-گرمایش جهانی-هواسپهر (اتمسفر)-زیست سپهر(بیوسفر)-اقلیم-تغییر اقلیمی- محیط­زیست–مسئله مربوط به محيط زيست براي شركت TOYOTA-وقتي كه تويوتا اتومبيل هيبريدي پريوس خود را در آمريكا عرضه كرد، همه اهالي ديترويت خنديدند.-اهداف، نتايج و اهداف جديد كاهش انتشار گاز CO2 در شركت تويوتا-مسائل زيست­محيطي شركتRENAULT-سیاست محیط زیست رنو بر اساس-محافظ محیط زیست-اقتصادی در مصرف سوخت-بازیافت-رنو پیشتازی خود را در زمینه مدیریت چرخه حیات اثبات می­کند-برنامه ECO² رنو-کارخانه­های دارای گواهینامه ISO14001 -رانندگی به سبک ECO² -ساختن آینده-شرکت DELL -مسیر استقرار و بهبود سیستم­های مدیریت زیست­محیطی شرکت DELL طی شانزده سال-شاخص های زیست محیطی شرکت دل-شرکت SAMSUNG-پایش مصرف آب در سامسونگ

فصل چهارم : آلاینده­های محیط­زیست

آلاینده-آلودگی- آلاینده­های اولیه-آلاینده­های ثانویه-آلودگی گرمایی-مدیریت جامع آفات-مدیریت جامع ضایعات-جزیره حرارتی-تأثیر جزیره­ای حرارت شهر-تأثیر گلخانه­ای-کانون­های فرّار-وارونگی هواسپهر-باران اسیدی- باران اسیدی- كیفیت محیط­زیست- باكتری­های كادمیم-محیط زیست و امنیت هانــی-ژئوپلتیک- مفهوم منابع طبیعی کاربردی در ژئوپلتیک-منابع طبیعی به دو دسته طبقه بندی می­شوند-مهمترین موضوعات زیست­محیطی جهانی-مدیریت ضایعاتIWM- محیط زیست و تحولات جهانی آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامتی انسان‌ها- منابع طبیعی آلاینده‌ها- اثرات روی سلامتی-آلوده كننده­هاي هوا-Troposphere- Stratosphere-Mesosphere-Ionosphere-Exosphere-CO- NOx- HC- Sox-CO -چهار نظريه جهت كنترل آلودگي حاصل از اتومبيل­ها مد نظر است- دو روش براي اندازه گيري CO -آلاینده­های آب- بيش از يك ميليارد نفر از عدم دسترسي به آب بهداشتي رنج می برند-حفاظت آب-مصارف خانگی – مصارف صنعتی وتولیدی- انواع فاضلاب-فاضلاب خانگي- فاضلاب صنعتي-تخریب بر اثر کشاورزی-آلودگی صوتی-آلودگی صوتی درشهر- آلودگی خاک-منتبع آلودگی خاک-آلودگي كشاورزي-آلودگي نفتي- آلودگي راديواكتيو- پسماند- تعریف مدیریت پسماند- اهمیت مدیریت پسماند-بررسی مديريت پسماندهای شهری در ايران- كاهش توليد پسماند از مبداء-جمع‌آوری و حمل و نقل- (Recycle)-مدل بازیافتNOKIA-(disposal)-(Landfill)- كمپوست-زباله سوز (INCINERATOR)-نقطات بسیار آلوده در کره زمین-مدل مدیریت زیست محیطی در شرکت NISSAN-شاخص­های زیست­محیطی در شرکت SAMSUNG -سایر شاخص­های آلاینده هوا-روند تلاش شرکت SHELL در کنترل آلاینده­ها-مقایسه شاخص­های آلایندگی شرکت­های اتومبیل­سازی- GE- China Mobile -FranceTelecom-ماتریس شهروندی شرکت جنرال الکتریک-شاخص های مسئولیت اجتماعی درشرکت جنرال الکتریک-JOHNSON & JOHNSON-HYUNDAI- شاخص های ۱۷ خودرو ساز – COCA COLA-MERCEDES BENZ- هواپیمایی KLM-

فصل پنجم: مدیریت انرژی

تعریف انرژی-مدیریت جامع انرژی-انرژی پتانسیل- انرژی جنبشی- انرژی­های جایگزین-سوختهای فسیلی-قانون اول ترمودینامیک-قانون دوم ترمودینامیک-راه نرم-راه سخت-انرژی آب -انرژی هسته­ای-انرژی حرارتی- تبدیل گرمایی اقیانوس-سیستم انرژی خورشیدی غیرفعال-گاز طبیعی-حفاظت-بحران انرژی در یونان و روم باستان-حفاظت انرژی، افزایش کارایی و تولید مضاعف-راه سخت در مقابل راه نرم-تعریف لوینز چندین مشخصه دارند-انرژی برای آینده-مدیریت جامع انرژی- مديريت انرژي-انرژی تجدید شونده-انرژی تجدید ناشونده-منبع تجدید ناشونده-آیا آنقدر انرژی هست که بتوان از عهده تامین آن برآمد؟-استانداردISO 50001-استاندارد EN16001- تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- ساخت تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- بيل وايل سلطان انرژي سبز در گوگل است….-مديريت تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- دفع تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- اهداف تكنولوژي اطلاعاتي پايدار- تكنولوژي اطلاعاتي- پايدار چه ارتباطي با هر فرد در سازمان دارد؟ – هرمن ميلر سازنده مبلمان و لوازم خانگي -چگونه مي­توانم مركز داده­هاي خود را به صورت كارا ايجاد كنم؟ -چگونه اين پايداري مي تواند به شركت ها كمك كند؟-چگونه مي­توانم صورت حساب انرژي خود را پايين بياورم؟-چگونه مي توانيم مصرف برق را روي ميز كار پايين بياورم؟-آيا دولت مرا مجبور مي كند از برنامه سازگاري محيطي استفاده كنم؟- چگونه مي توانيم تجهيزات اطلاعاتي را بازيافت كنم؟-شركت­هاي دل و سوني محصولات را به طور مجاني پس مي­گيرند

-رايانه­ های قدیمی دشمن محیط زیست- کمک تولید کنندگان-فوجيتسو و ارائه سرويس Green IT- طراحی ساختمان- ساختمان سبز- حمل و نقل سبز- سيستم اتوبوس راني ابتكاري كوريتيبا(BRT)- انرژي از طريق اثر بخشي انرژي- ساخت برق از هيدروژن و اكسيژن و چگونگي كارايي آن- استفاده از صدها سلول سوختي فردي براي ايجاد يك ساختار سلول سوختي- ديزل سبز-شيمي سبز -ميكروب­ها، كارخانه هاي كوچك و بسيار قدرتمندي هستند. هيدروژن به عنوان انرژي-انرژی خورشیدی- نیروگاه دریافت کننده مرکزی(Power Tower)  نیروگاه دیش استرلینگ(Dish Stirling)-خورشید و گرمایش فضای داخلی ساختمان­ها-پدیده فتوولتائیک-انرژی زیست توده-وضعیت فعلی بهره برداری از زیست توده در جهان-انرژي زمين گرمايي-شرکت TOYOTA-كاهش توليد نفت و رسيدن به اوج – كاهش دي­اكسيدكربن و فشار جهاني براي كمتر استفاده كردن از مواد انتشار دهنده دي­اكسيدكربن-رانندگي كامل با لرزش و سر وصدا كاري كمتر-سلول سوختي-هيدروژن براي عرضه انرژي تميز اُلترا ايده آل می­باشد.-تست خودرو ازاوزاكا به توكيو-تكنولوژي مديريت انرژي تويوتا براي بازده و كارايي بالاتر -تكنولوژي سلول سوختي مي­تواند جهان فردا را كامل كند و آينده وسايط نقليه رانيز تغییر دهد -شركت LG-استراتژی بوم آرایی LG-بوم آرایی-مدیریت مواد زیان آور-طبقه بندی زیست محیطی-فعّالیّت­های صرفه­جویی در انرژی و کاهش گازهای گلخانه­ای-توسعه فن­آوری مرتبط با انرژی تجدید پذیر-بخش تجارت تجهیزات دیجیتال در چند سال گذشته پرفروشترین زمینه بازار دستگاه­های تهویه -شرکت SAMSUNGکنترل و پایش مصرف انرژی در شرکت سامسونگ طی سه دوره-شرکت VOLKSWAGENپایش و کنترل مصرف انرژی در شرکت فولوکس واگن طی سه دوره-شرکت COCA COLAپایش و کنترل شاخص­های انرژی در شرکت کوکا کولا

فصل ششم : فقرا،کودکان،سالمندان­و…

فقر-روش‌هاي اندازه‌گيري فقر- وسعت فقر-خط فقر در ايران-وضعیت فقر در جهان- ­تحليلي از الگوهاي فقر-اجراي يك سياست كاهش در فقر- توصيه‌هاي بانك جهاني در مورد مبارزه با فقر- توصیه های اسلامی فقر زدایی-نشناختن اولويت­ها-اهمیت جمعيت، کشاورزی و غذا در میزان فقر-تقاضای غذا- تقاضای سرانه – فقر در بنگلادش-قحطی در برزیل- منابع غذا- محصولات کشاورزی- دام- ذخایر غذایی جهان- معیارهای مهیایی غذا- محدودیت­های تولید غذا-راه­های افزایش ذخایر غذا-WFP- اهداف برنامه غذایی جهان-معضل افزایش جمعیت- چند نفر تا کنون روی زمین زندگی کرده­اند؟ روند آینده جمعیت- نسبت سن وابستگی- امید به زندگی-کودکان-تعریف سازمان ملل متحد از کودکان خیابانی- تعريف سازمان بهزیستی کشور از کودکان خیابانی- آمارها- آسیا- افریقا- امریکای لاتین- اروپا و امریکای شمالی- روسیه- ایالات متحده- در ایران- تحقیقات در مورد کودکان خیابانی ایران- کودکان کار- قوانین مربوط به کار کودکان در ایران و جهان- فعالیت­های جهانی برای کودکان خیابانیWHO- فقر و گسترش بیماری­های عفونی-ایدز- تغذیه سالم- چاقی- سالمندان- آمار سالمندان در جهان- سالمندان در سوئد- نتایج -سالمندان در ژاپن- سالمندان در ايران- آمار سالخوردگان در ایران- اعتیاد-اعتیاد در محیط­های کاری- اعتیاد در بین زنان- معلولان-معلولیت و انواع آن-اشتغال و معلولیت-ورزش-UNESCO فقر آموزشی- افت تحصیلی- وضعیت بی‌سوادی در ایران- شركت SONY-پروژه شركت سوني در آفريقاي جنوبي به منظور توسعه سوادآموزی و ارتقاء دانش-شرکت HYUNDAI-

فصل هفتم: ارزیابی و ممیزی

ارزیابی پیامدهای زیست­محیطی- مخاطره زیست­محیطی- ارزیابی ریسک مخاطره- اندازه­گیری مقدار آلودگی- آثار عمومی آلاینده­ها- تأثیر آلاینده­ها بر حیات وحش-اقتصاد زیست­محیطی- مسائل اقتصاد زیست­محیطی- محاسبه هزینه­های خطر آلودگی-تعیین مخاطره- مهار آلاینده­ها- ارزش کالای عمومی- ظرافیت زیست­محیطی- حسابرسي اجتماعي- EFQM استاندارد ISO 19011- استاندارد OHSAS18000– انواع ارزيابي ريسك-ضریب یا میزان وفور حادثه- ضریب شدت حادثه- ضریب شیوع حادثه- ضریب شدت تکرار حادثه- Accident Rate– نمونه فرم مقررات بهداشتي كارخانجات-استاندارد ISO14000 برخی از مفاهیم و تعاریف مطرح در این استاندارد-خط­مشي زيست­محيطي-هدف كلان محيط­زيست-هدف خرد زيست­محيطي- پيامد زيست­محيطي- خط مشي زيست­محيطي- ارزيابي زيست­محيطي پروژه­ها- سیستم چرخه حیات صنعتی-چارچوب ارزيابي ريسك اكولوژيكي- ارزيابي زيست­محيطي در امريكا-فرايند ارزيابي زيست محيطي در انگلستان-ارزيابي زيست­محيطي در چين-فرايند ارزيابي زيست­محيطي ژاپن- فرايند ارزيابي زيست محيطي در ايران-انواع مختلف پروژه­ها و اثرات آنها بر محیط زیست –مميزي انرژي-  شاخص مصرف انرژي- انواع(سطوح) مميزي انرژي- خلاصه مراحل انجام مميزي انرژي– مميزي انرژي ساختمان- آيين نامه ها و رويه­هاي مصرف انرژي در صنايع–HACCP -غذا یکی از لذت­های بزرگ زندگی است، اما-روش­های حل معضلات اخلاقی- لیست سوالات کلیدی-چک لیست ممیزی اخلاقی- شرکت SONY -سيستم مميزي زيست­محيطي گروه سوني- مدل مميزي CSR در شركت SIEMENSشرکت HYUNDAI

ارائه تجربیات موفق، شاخص ها و مدلهای شرکتهای پیشرو:

مراکز توزیع و پخش:

  • فروشگاه و نمایشگاه کتاب مرکز آموزش مدیریت دولتی

  • فروشگاه و نمایشگاه کتاب سازمان مدیریت صنعتی

  • فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات جامعه شناسان

  • فروشگاه و نمایشگاه کتاب مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران

  • فروشگاه و نمایشگاه کتاب انتشارات اقلیم مهر( ۰۹۱۲۲۵۳۷۳۱۶)

– هزینه ارسال، بر اساس روش درخواستی از طرف متقاضیان محترم، محاسبه می گردد.

– خرید سازمانی و گروهی دارای تخفیف می باشد.

گريفين و بارني مسئوليت اجتماعي را چنين تعريف مي كنند:»مسئوليت اجتماعي، مجموعه وظايف و تعهداتي است كه سازمان بايستي در جهت حفظ، مراقبت و كمك به جامعه اي كه در آن فعاليت مي كند، انجام دهد (فلمينگ،(۲۰۰۲٫

فرنچ و ساورد نيز در كتاب «مديريت تحول در سازمان» درخصوص مسئوليت اجتماعي مي نويسند:

مسئوليت اجتماعي سازمان، وظيفه اي است برعهده موسسات خصوصي، به اين معنا كه تاثير سوءبر زندگي اجتماعي كه در آن كار مي كنند، نگذارند. ميزان اين وظيفه عموماً مشتمل است بر وظايفي چون: آلوده نكردن، تبعيض قائل نشدن دراستخدام، نپرداختن به فعاليتهاي غيراخلاقي و مطلع كردن مصرف كننده از كيفيت محصولات. همچنين وظيفه اي است مبتني بر مشاركت مثبت در زندگي افراد جامعه (فلمينگ،۲۰۰۲ ).

کارل براین باور است که مدیران یک سازمان تجاری، چهار مسئولیت اقتصادی، حقوقی، اخلاقی و فداکاری کردن دارند. کارل این چهار مسئولیت را به ترتیب اولویت فهرست می کند (نمودار ۱) و بر این باور است که مسئولیت اخلاقی و فداکاری امروز ممکن است در آینده به ترتیب به مسئولیتهای حقوقی و اخلاقـی تبدیل شوند. هم فریدمن و هم کارل مـدعی‌اند که با توجه به اثر مسئولیتهای اجتماعی بر سود شرکت، نظریه خود را ساخته و مطرح کرده‌اند. فریدمن می‌گوید: اقدامات از نظر اجتماعی مسئولانه، به کارایی شرکت آسیب می‌رساند.

کارل باور دارد که بی توجهی به مسئولیتهای اجتماعی موجب افزایش دخالت دولت و در نتیجه کاهش کارایی می‌شود. اگر شرکت داوطلبانه به برخی مسئولیتهای اجتماعی و اخلاقی خود عمل کند، می‌تواند به سود مورد نظر خود دست یابد (اعرابی & ایزدی, ۱۳۸۴)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هم اکنون در خبرنامه ما عضو شوید

هم اکنون در خبرنامه ما عضو شوید

عضویت در خبرنامه وب سایت مسئولیت اجتماعی.اخبار ما را پیگیری کنید.